kaader filmist

kaader filmist

Friday, October 19, 2012

Teel

Film: On the Road (2012)
Vaatamise põhjus: ma ei teagi
Hinne: B
Filmi lühikokkuvõte: Ülemaailmselt tunnustatud ja auhindadega pärjatud režissööri Walter Sallesi lavastatud "Teel" põhineb Jack Kerouaci legendaarsel romaanil, mis kujunes suunanäitajaks ning inspiratsiooniallikaks mitme põlvkonna noorte jaoks, kes elus oma kindlat kohta otsisid.
Film viib meid 1950-ndate aastate Ameerikasse, kus noored inimesed püüavad aru saada, mida oma eluga peale hakata ja millise suuna oma eluteel võtta.
Film toob meieni peategelaste eksirännakud, mis võtavad enda alla kolme aasta pikkuse perioodi ning mille kestel kulgetakse risti-põiki läbi terve maa. Vahelduvad nii maastik, kui ka inimesed, kuid püsima jäävad siiski vabadus ja vaba armastus...

Ma kohe ei teagi kuidas sellesse filmi suhtuda … ühtpidi oli ta huvitav ja põnev, teistpidi piisavalt šokeeriv. Ma pole raamatut lugenud, seega sain ma äkki mõnest asjast valesti aru või jäi midagi hoopis tabamata, kuna ei tea tausta (raamatu ja filmi võrdlust saad lugeda siit – Loe seda, mida Sa filmis ei näinud).

Aga kui raamat unustada, siis oli ju huvitav. Kõik toredad noored näitlejad. Ning juhuks kui te ei suuda kuidagi meenutada, kus te olete näinud seda tütarlast, kes mängib Marylou osa, siis antakse teile poole filmi peal mitte just kõige tagasihoidlikumaid vihjeid :):).

Pea kogu filmi vaatamise aja kummitas mul üks laul ja kui ta kuulate seda FOB lugu, siis te mõistate, miks :). Ja kui tahate teada, mis asi on Benzedrine siis seda infot jagab Wikipedia.



No comments:

Post a Comment