kaader filmist

kaader filmist

Friday, May 8, 2015

Hääled


Film: The Voices (2014) 
Hinne: C
Filmi lühikokkuvõte: Jerry (Ryan Reynolds) on pealtnäha igati tore ja atraktiivne kutt, kuid paraku pole tal kupli all kõik päris korras. Oma igapäevast tööd teeb mees Miltoni vannivabriku logistikaosakonnas ja korterit jagab kass Whiskersi ning koer Boscoga, kelle hääli hakkab Jerry kuulma alati kui katus ära sõidab. Oma psühhiaatri julgustusel hakkab Jerry liini ajama hurmava kolleegi Fionaga (Gemma Arterton), kuid peagi võtab suhe õnnetul kombel väga tumeda pöörde. Oma õela kassi ässitustest ja terve mõistuse häält kehastava koera hoiatustest aina enam segadusse aetud Jerry peab suutma otsustada, kas anda järgi oma hämaratele tungidele või püüelda siiski normaalsuse poole. 
Comedy, Thriller, Horror 

Ma jõudsin selle lühikese filmi jooksul vähemalt kolm korda mõelda „Nüüd aitab, aeg lahkuda!“, seda mitte selle pärast, et Ryan, Anna, või Gemma oleks halvasti mänginud, või et poleks olnud naljakas või poleks olnud õudne kui pidi olema õudne. Lihtsalt see kõik oli nii jabur ja nii igav, jah see oli see sõna mida ma otsisin – igav.

Läksin filmi vaatama, kuna eelmine nädal sai vaadatud Ryani abikaasa filmi, kuid oleks võinud jätta vaatamata, nagu ma esialgu olin plaaninud.

Kuid mulle meeldis see küsimus, mille Jerry Fionale esitab - piiblis on küll juttu paljudest inglitest, kuid nimepidi tutvustatakse vaid nelja: Gabriel, Miikael, Raphael ja ... kes on see neljas ingel? Kas teie teate? Mina teadsin juba enne kui Jerry seda ütles. Vihjeks võin öelda, et otsige mu raamatublogist raamatuid inglitest.


No comments:

Post a Comment