kaader filmist

kaader filmist

Friday, May 24, 2013

Olen nii elevil

Film: Los amantes pasajeros (2013)
Vaatamise põhjus: Pedro Almodovar
Hinne: C
Filmi lühikokkuvõte: Peninsula Airlinesi lennuki teekond Mexico Citysse algab nagu iga teine tavapärane liinilend: reisijad kinnitavad turvavööd ja juhtimine lülitakse autopiloodile. Peagi peale õhkutõusmist avastatakse tehniline rike ning ärkvel olevaid pardalolijaid haarab paanika. Pilvepiiril kõlkuvate inimeste emotsioonid on laes ning surmaga silmitsi seistes võtetakse julgus rindu ja ...
Piloodid hoiavad lennukit õhus kuni leitakse maandumiseks vaba ja ohutu lennujaam ning reipad reisisaatjad annavad endast kõik, et muuta surmaohus reisijate viimased hetked võimalikult meeleolukaks - segatakse joovastavaid kokteile ning etendatakse ülemeelikuid laulu- ja tantsunumbreid. Viva la vida!

HOIATUS! Seekordne Almadovari film on tema siiani nähtud filmidest kõige vabameelsem, mitte niivõrd visuaalselt, kuivõrd sõnaliselt ja vihjetelt!

Olen näinud Almadovari filme igasugusest žanrist – õudusfilm, tragöödia, draama, armastusfilm, kriminull – kuid komöödiat polegi varem olnud. Mitte et igas tema filmis poleks midagi naljakat olnud, kuid see film on ikkagi komöödia ennekõike ja siis natuke õudus, natuke draama, natuke kriminull ja natuke muusikal (õige natuke :):))

Üldiselt on mulle alati Almadovari filmid meeldinud, vaatamata sellele, et neis filmides on alati kõik äärmustesse viidud. Ja tema näitlejate valik on alati väga hea. Tema eelmine film Nahk, milles ma elan, oli õõvastavalt õudne, kuid hingematvalt nauditav.
Selle filmi – Olen nii elevil – kohta tuleb tõdeda, et polnud just kõige parem elamus. Äkki oli põhjus selles, et nagu ma juba ütlesin, oli seekordne film kõigist seni nähtutest kõige rohkem üle võlli keeratud homodega, seksiga ning uimastitega. Või siis oli põhjuseks hoopis see, et mu kinoelamuse rikkus mu kõrval istunud tütarlaps, kes väga häälekalt ohkis, kiunus, turtsatas ning naeris. Ega minagi ole rahulik filmivaataja, kuid ma suudan end ikka vaos hoida kui ma kinos istun.

Kuid lõpetuseks üks Foo Fightersi video, mis iseloomustab seda filmi suurepäraselt.

No comments:

Post a Comment